Sławek Janicki – muzyk, filmowiec, kurator wydarzeń artystycznych, rozpoczął swoją działalność w połowie lat 80. XX w., będąc częścią ruchów artystycznych działających pomiędzy Gdańskiem a Bydgoszczyzną.
Współtworzył tzw. Scenę Yassową, która miała swoją siedzibę w legendarnym bydgoskim klubie Mózg, założonym w 1994 roku, prowadzonym do dziś przez Janickiego.
Od ponad 30 lat jest aktywny (choć bez zbędnego ciśnienia) na międzynarodowej scenie muzyki improwizowanej, koncertując w Europie i Australii. Jako muzyk pozostaje całkowicie oddany absolutnej improwizacji jako najczystszej formie tworzenia muzyki. Występował z niezliczoną liczbą artystów z polskiej i międzynarodowej sceny improwizacji.
Dokonał nagrań na płytach CD i winylach z następującymi muzykami: R. Mitchell, P. Brotzmann, M. Feldman, S. Namtchylak, N. de Heney, J. Mazzoll, K. Uchihashi, N. Hein, S. Couvoisier , Q. Janicki, F. Frith, T. Kondo, T. Gwinciński, J. Buhl, K. Staszewski, J. Zdunek, M. Zieliński, Ł. Jędrzejczak, A. Maćkowiak, Z. Piernik. Ponad to jest twórcą programów telewizyjnych dokumentujących twórczość i przybliżających osobowości około 80 artystów.
https://muzykazmozgu.bandcamp.com
Zdzisław Piernik ukończył studia w warszawskiej PWSM. Jest interpretatorem muzyki współczesnej. Ściśle współpracował z wieloma kompozytorami demonstrując im możliwości tuby naturalnej i preparowanej. Ma bardzo różnorodny repertuar koncertowy, od własnych transkrypcji dzieł dawnych mistrzów po najnowsze zdobycze muzyki współczesnej. Jako pierwszy tubista w Polsce wprowadził do swojej gry flażolety, glissanda, frullato, wielodźwięki. Swój instrument preparował wbudowując w tubę dźwięczniki od trąbki, saksofonu i puzonu, używając ustników od fagotu i saksofonu oraz różnego rodzaju tłumików. Zabieg ten czyni z tuby instrument posiadający cztery różne barwy i umożliwia wydobycie dźwięków dalekich od naturalnej barwy tuby.
https://hatiduo.bandcamp.com/album/hati-zdzis-aw-piernik-avant-garde-out-of-poland
Grzegorz Woźniak poeta, pisarz, dramaturg. Debiutował tomikiem „Zwiastowanie” w 1993 roku, w 1999 roku wydał w Krakowie powieść „Krzyk-Rozpacz”, ostatnio opublikował „Dramaty” (2021). Przez wiele lat był stałym recenzentem miesięcznika literackiego „Lampa”. Publikował także swoje teksty w miesięczniku „Odra”. Związany z awangardowym klubem muzycznym MÓZG. Za monodram „Aktorka. Sceniczny Manifest Awangardy” zdobył pierwsze wyróżnienie w konkursie na sztukę awangardową organizowanym przez Teatr Nowy w Łodzi w 2018 roku. Pracuje w Muzeum Sztuki w Łodzi. Uczestnik wielu performance’ów: „Frazy, dźwięki, pejzaże” w Domu Literatury w Łodzi w 2013 roku z Lechem Dyblikiem, Jerzym Mazzollem. „Cień Ziemi Obiecanej” w Teatrze Nowym z Tomaszem Rodowiczem, Moniką Buchowiec, Zorakiem, Piotrem Pasiewiczem w 2016 roku. „Adalen ‒ dotyk nocy” z Tomaszem Rodowiczem w 2019 roku w ŁDK, i na Mózg Festival. „Szept przestrzeni” w Sali Neoplastycznej w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2022 roku z Tomaszem Rodowiczem, Joanną Chmielecką, Sławkiem Janickim